Reparation eller defekt
Hvis du oplever mangel eller en defekt ved et produkt: skriv til support@favoritten.dk.
(Reklamationsretten for privatkunder er to år fra produktet er leveret, for erhvervskunder og offentlige kunder gælder den ét år.)
Hvorlang tid tager en reklamationssag ? Normalt er de afsluttet indenfor 14 dage, behandlingstiden kan dog vare op til 30 dage.
Erhverv/offentlig kunde
Hvordan bliver jeg erhvervskunde ? Læg varer i kurven, registrer din virksomhed med CVR-nummer og genmmefør din bestilling eller opret dig
her.
Kan min virksomhed få tilsendt en faktura til betaling ? Ja
- Hvis du er blevet oprettet til dette. Skriv til salg@favoritten.dk.
Er der fortrydelseret på erhvervskøb ? Nej - det er der som regel ikke, men tag kontakt til os, så vil vi vurdere om vi kan yde en ekstraordinær service.
Produkt spørgsmål
Har i prisgaranti ? Nej - Vi tilbyder ikke prisgaranti.
Hvis varens pris har ændret sig efter jeg har bestilt ? Du er velkommen til at kontakte support på support@favoritten.dk, så kan vi vurdere om vi kan tilrette prisen.
Kan jeg få momsen retur hvis jeg bor i udlandet ? Ja - send kopi af toldstemplet faktura til salg@favoritten.dk.