Tom Indkøbskurv

Support

Forsiden Support

Reparation eller defekt

Hvis du oplever mangel eller en defekt ved et produkt:  skriv til support@favoritten.dk.

(Reklamationsretten for privatkunder er to år fra produktet er leveret, for erhvervskunder og offentlige kunder gælder den ét år.)

Hvorlang tid tager en reklamationssag ? Normalt er de afsluttet indenfor 14 dage, behandlingstiden kan dog vare op til 30 dage.



Erhverv/offentlig kunde

Hvordan bliver jeg erhvervskunde ? Læg varer i kurven, registrer din virksomhed med CVR-nummer og genmmefør din bestilling eller opret dig her

Kan min virksomhed få tilsendt en faktura til betaling ? JaHvis du er blevet oprettet til dette. Skriv til salg@favoritten.dk.

Er der fortrydelseret på erhvervskøb ? Nej - det er der som regel ikke, men tag kontakt til os, så vil vi vurdere om vi kan yde en ekstraordinær service.



Produkt spørgsmål

Har i prisgaranti ? Nej - Vi tilbyder ikke prisgaranti.

Hvis varens pris har ændret sig efter jeg har bestilt ? Du er velkommen til at kontakte support på support@favoritten.dk, så kan vi vurdere om vi kan tilrette prisen.

Kan jeg få momsen retur hvis jeg bor i udlandet ? Ja - send kopi af toldstemplet faktura til salg@favoritten.dk.